Keresés ebben a blogban

2014. február 24., hétfő

Csókakői kolbászleves

Félelmetes összegeket költök receptújságokra és szakácskönyvekre még úgy is, hogy ott az Internet korlátlan tárháza. Mindig elhatározom, hogy következő hónapban nem veszek, aztán valahogy mégis az újságosnál kötök ki, 'csak megnézem, mik vannak benne, de nem veszem meg!' felkiáltással. Persze megveszem és mire hazaérek, a villamoson már ki is választottam, hogy miket fogok főzni belőle. Egyik kedvencem a Vidék Íze, talán mert imádom a magyaros ételeket, és ebben mindig van jó pár olyan recept, amit szívesen kipróbálok. Ez a leves a 2013. februári számban szerepel, Kovács István színész mutatja be.
A receptet nem írom le, mert az újság internetes oldalán is fellelhető (igen, ebből a szempontból feleslegesen vettem meg a papír példányt, de ne feledjük annak báját, mikor tele kézzel lapozgatom a tömött villamoson).
Annyit módosítottam rajta, hogy a tojást nem külön főztem meg, hanem miután megfőtt a kolbász, a levesbe csurgattam, valamint a tejfölt nem tálaláskor adtam hozzá, hanem a tojás után szép fokozatosan elkevertem a levesben. Legközelebb kicsit kevesebb ecetet teszek bele, nekem egy kicsit túl "pikáns" lett így.
Csókakői kolbászleves

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése