Keresés ebben a blogban

2012. június 14., csütörtök

Könnyű, nyári vacsora

Gondolkoztam egy keveset, de nem sikerült frappáns nevet adnom ennek az ételnek. Ami biztos, hogy gyorsan, egyszerűen össze lehet dobni (szó szerint), és a gyomrot sem terheli meg, úgyhogy a címben szereplő 'könnyű' jelző többszörösen is illik rá. Ami még jó, hogy mindenféle maradékokat fel lehet használni hozzá.
  1. Egy muffinsütőt kibélelek felvágottal. Gyakorlatilag bármilyen sonka jó, én most selyemsonkát vettem, ebből egy mélyedésbe kettőt kell tenni, hogy teljesen lefedje.
  2. Sonkával bélelt muffinsütő
  3. A sonkával bélelt lyukakba dobálok mindenfélét: sajtdarabokat, kolbászt, hagymát, petrezselymet, sőt, némelyikbe még tojást is ütök. A lényeg, hogy sajt legyen benne, az fogja összetartani az egészet. Egyébként ez az egész a raclette-ezésre emlékeztet.
  4. Megtöltve
  5. Az egészet beteszem a sütőbe, hogy összesüljön. 200 fokon 10-15 perc elég, de sütője válogatja.
  6. Amíg sül, összedobok egy kis salátát. Lusta vagyok és kényelmes, ezért vettem egy zacskó salátakeveréket, amit felturbózok paradicsommal és kukorica konzervvel.
  7. Saláta hozzávalók
    Saláta
  8. Közben elkészült a sütőben is a 'cucc', kiveszem és tálalom.
Megsült
Tálalva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése